You are here: 首頁
SMLTodays is:週五, 29 三月 2024
銀杏館衝出香港,衝出亞洲. 獲CNN訪問 PDF 列印 E-mail
AddThis Social Bookmark Button

今日好開心呀, 我地銀杏館中環店, 來了一間國際知名的傳媒公司訪問.

佢地係來自美國, 一講到簡寫就人人都識, 就係 CNN . 即係Cable News Network.

CNN採訪銀杏館餐廳,我地已經衝出香港衝出亞洲了

相片正中央就係來採訪的記者, 她身後就係外國攝影師.

今次更加要多謝坐在窗邊的兩位女士 (對不起!對不起! 小記忘了問妳們姓名)

在進餐中也願意接受CNN訪問, 因為我掛住影相, 所以無留意到問左妳地d乜野添.

不過睇到妳地傾得好開心, 都知客人同CNN的記者們, 都很喜歡銀杏館的食物質數

同我地既服務啦.


CNN採訪銀杏館餐廳,我地已經衝出香港衝出亞洲了


片段會係下星期一, 即係1月11日, 美國的CNN頻道播放, 如果我地既BLOG友,

身在美國或朋友見到訪問片段的話, 記得通知小記呀.


除左訪問這兩位客人外, CNN更加同我地兩位長者同事傾計, 兩位同事分別叫做

k.k. 同 亞馬.  仲有影左佢地好多工作細節添, 例如點樣沖一杯奶茶啦.


最後臨走前, 攝影師哥哥對我地既剪報特別感興趣, 拎住部攝影機, 影完一次又一次.

你想唔想知道佢影既係乜野報導呢? 不過你自己都呢我地中環店睇下有乜咁吸引啦.

CNN採訪銀杏館餐廳,我地已經衝出香港衝出亞洲了

 
© 2013 Catering.org.hk | 版權所有 不得轉載.