You are here: Home
SMLTodays is:Thursday, 18 April 2024
新春當然要有喜訊 -- 銀杏館又攞獎 PDF Print E-mail
AddThis Social Bookmark Button

銀杏館又有喜訊,勇奪2008香港工商業獎(創意)

新正頭,小記也來從俗一番,恭祝大家時刻開心起勁。

銀杏館的同事休息三天後,又再全情投入工作了。牛年開始,即刻送上喜訊一則。

上星期,黎主席帶領著十一位同事,人多勢眾,人才濟濟,一齊操去灣仔會展,接受「2008香港工商業獎(創意)」。

哪個獎唔係少嘢架,係香港工商業界對同業過去一年所作努力的肯定,頒獎禮都係業界的盛會。

小記特別記得評審對銀杏館的一句評語:「銀杏館是一家「有骨氣」的社會企業。

對!今時今日,人人渴望政府打救,個個等待中央協助;我地憑著自己的努力與熱情,打出一片天,攞番個獎,都合情合理吖!

德叔、亞馬加PAUL SIR,位位都有番咁上下台型

例牌大合照,123,笑一笑

 
© 2013 Catering.org.hk | 版權所有 不得轉載.